מה עדיף לעבור דירה או להרחיב דירה?

הדירה קטנה עליכם? מרגישים שהדירה כבר לא מתאימה לכם? לא תמיד כשהדירה נעשית קטנה, זה קורה כתוצאה מסיבה פיזית. יכול להיות שהאפשרויות הכלכליות שלכם גדלו, ויחד איתם הצורך שלכם באיכות חיים טובה יותר. 

בפוסט הזה נביא את הצדדים לכאן ולכאן. האם להעמיד את הבית למכירה ולחפש בית אחר מתאים יותר, או להרחיב את הבית הקיים. המשיכו איתנו. 

מתי כדאי להישאר בבית הקיים ורק לבצע בו שינויים? 

בעיקרון, הצעד הטוב ביותר הוא להרחיב את הבית ולהישאר בו. למה? דבר ראשון, כי אתם נשארים עם אותם שכנים, ואפילו לא צריכים לגרור אתכם את המשכנתא, אלא רק להגדיל את המשכנתא הקיימת. כידוע, תהליך של גרירת משכנתא, הוא תהליך מסובך, שלא כדאי לעשות אותו, אלא אם כן יש ריביות מאוד אטרקטיביות במשכנתא הקיימת. 

בנוסף, אם תשארו בבית שלכם, תחסכו עלויות של תשלום למתווך, עורך דין ועוד עלויות אחרות הנלוות לתהליך של רכישת דירה. תהליך של מכירה ורכישה, הוא תהליך מסובך פי כמה, לעומת תהליכי שיפוץ דירה. על זה אין עוררין. 

מתי משתלם לעבור דירה ולא להישאר בבית הישן והמוכר?

כדי לשפץ דירה בהצלחה, צריך לעבוד. אנשים שלא מבינים בשיפוץ דירה, עלולים להיתקל בקשיים רבים במהלך השיפוצים. אבל, אם הדירה מתאימה לכם מכל הבחינות, מלבד הנושא של תכנון הבית, זה שווה לכם כל שקל וכל מאמץ. אבל אם הדירה בה אתם גרים לא מתאימה לכם גם ככה, לא המיקום, לא השכנים ולא הגודל, עדיף לעבור דירה לדירה גדולה יותר ולהרוויח את המעלות של דירה המתאימה לכם, בלי כאב ראש של שיפוץ בית.  

להרחיב או למכור את הדירה? אתם תחליטו!

זה לא ששיפוץ טוב יותר ממכירה ולא להפך. אלא יש מקרים בהם אחד מהם יהיה משתלם יותר. לכל אחד יש את הנתונים שלו ולכן לא יהיה נכון לצאת בקריאה לתיעדוף מסוים. כל אחד שנמצא בצומת דרכים כזו משקלל את הנתונים הקיימים ובהתאם לנתונים שהועלו כאן הוא יכול להחליט מה ישתלם לו יותר. 

הכירו את המומחים של חברת המפתח באר שבע

אנו מאמינים כי לכל אחד ואחד מגיע לגור בבית המותאם לצרכים שלו. החברה שלנו מתמחה בכל הנושא הבנקאי של משכנתאות ונושאים פיננסים שונים ומגוונים. הבנקים מצידם רוצים לספק לכם את השירות היקר ביותר, כדי להכניס לקופה שלהם כמה שיותר רווחים, אבל אנחנו כחברה פרטית של ייעוץ משכנתאות, רוצים לראות אתכם חוסכים כמה שיותר עמלות וריביות במשכנתא שלכם. דבר שבלי ידע מקדים לא ניתן לעשותו בשום פנים ואופן. 

המטרה שלנו היא להפחית את גובה ריבית המשכנתא ולגרום למשכנתא להיות נוחה ולא מעיקה. הקליקו כאן לתזמון פגישה ללא עלות עם מומחי המשכנתא בחברת המפתח למשכנתאות באר שבע.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה