מה היא משכנתא חדשה?

לפני כמה עשורים אנשים ידעו מה זה משכנתא רק מהאגדות, אך בפועל. מי העז לקחת משכנתא? זה היה דבר שמיועד רק למי שהוא עני מרוד… אבל היום כאשר מחירי הדירות עולים ועולים בלי תחזית לעצירה עתידית, אין מי שלא משלם מדי חודש משכנתא. מכורח המציאות בתוך ים המשכנתאות הנלקחות בארץ מדי חודש, כל הזמן השוק משתכלל עוד ועוד עד כדי כך, שמי שלא מתעדכן, ממש נשאר לא בעניינים. משכנתא חדשה זה מושג היסוד בעניין המשכנתאות שהתחדש לציבור. 

מתי המשכנתא היא לא משכנתא חדשה? 

לפני שנענה על שאלה זו, בואו נבין יחד את המושג משכנתא. משכנתא זו הלוואה ארוכת טווח הניתנת למטרות דיור. כמעט כל מי שיש לו משכנתא, לא ביצע אף עסקה אחרת גדולה יותר במשך כל ימי חייו. על כן יש לקחת את המשכנתא בקפידה, תוך כדי בדיקת היתכנות משכנתא בבנק אחר בעל תנאים טובים יותר. כיום מי שלוקח משכנתא ללא יועץ משכנתאות נחשב לבן אדם שאוהב להפסיד את כספו. 

אחרי כל זה, מה זה משכנתא חדשה? 

כאשר בן אדם קונה דירה בפעם הראשונה בחייו, וזו לו המשכנתא הראשונה שהוא לוקח בחייו, המשכנתא הזו מוגדרת תחת כותרת זו של "משכנתא חדשה". על מה ולמה ההגדרה המיוחדת? מאחר ונהיה מאוד מקובל להשקיע בתחום הנדל"ן ואנשים מוציאים כמה וכמה משכנתאות, נהיה צורך להגדיר מחדש את המושג של משכנתא חדשה. 

שימו לב! אם אתם מתעתדים לקחת בקרוב משכנתא וזו לכם משכנתא חדשה, אתם אמורים לקבל מהבנק ריביות ותנאי משכנתא מעולים. אם אתם לא מסופקים מהתנאים, כנראה שהבנק מנצל את אי התמצאותכם בעניין המשכנתאות ומנסה לראות אולי יצליח עליכם. 

קחו יעוץ משכנתאות ותחסכו בגדול

משום מה נתפס בעיני הציבור שבנק זה סוג של עמותה. ואם לא עמותה, אז סוג של ארגון חסד מטעם המדינה. כעת דמיינו לעצמכם שאתם שומעים את זה אבל מתוך מיקרופון רב עוצמה: בנק הוא גוף פיננסי שכל מטרותיו, בלי יוצא מן הכלל, הן להרוויח כסף. אם יצאתם מהכתבה הזו עם ההבנה שאתם צריכים להיזהר בבנק שלא לקחת שירותים במחירים יקרים מדי, ממש כמו שאתם נוהגים לבדוק בסופר (למי שנוהג באמת…) והיה זה שכרינו. 

משכנתא זו לא עוד הלוואה. אלא הלוואה המורכבת ממספר מסלולים, ומהרבה הרבה מרכיבים שונים. כדי להצליח להוציא משכנתא בסופו של דבר, אתם צריכים להעביר בטחונות לבנק, לחתום על המון דפים ובעיקר, להעביר את ההון העצמי שלכם למוכר הדירה שלכם. כדי להוציא משכנתא מן הכוח אל הפועל, יש להקדיש שעות רבות וארוכות. אנו בחברת המפתח למשכנתאות לקחנו על עצמינו לחסוך לכם את הזמן היקר לכם ויותר מכך, לחסוך לכם כסף. 

הידעתם? 

על ידי הוצאת משכנתא יחד עם יועץ משכנתאות פרטי מטעם קבוצת המפתח, אתם עתידים לחסוך מאות אלפי שקלים. כן כן קראתם נכון. ואנו לא מכוונים על משכנתאות של מליוני שקלים אלא של מאות אלפי שקלים עד מיליון, ממש כמו שרוב רובם של אזרחי ישראל לוקחים מדי יום ביומו. 

משכנתא חדשה

אל תתחילו לפני שאתם מכירים את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע

המומחים שלנו יתנו לכם יד לאורך כל התהליך, ויתכננו יחד אתכם עתיד טוב יותר ממה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם, כדי להגיע לתכנון משכנתא נכון, יש להתכונן כמו שצריך עם הרכבת התמהיל וכל מה שכרוך בהכנות שטרום שחרור המשכנתא מהבנק בפועל. 

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה