איזו חברה חוץ בנקאית מתכננת להיכנס בעולם המשכנתאות?

לתת הלוואות משכנתא זה דבר רווחי. כל מי שלקח משכנתא יודע כמה כסף הוא משלם לבנק על ריביות המשכנתא. הבעיה של החברות החוץ בנקאיות זה שכמעט אין מי שיבוא לקחת אצלן משכנתא, בגלל הריביות היקרות שהן מספקות ללקוחות שלהן. רק לקוחות מאוד בעייתים שקיבלו סירוב מבנק ולא הצליחו לקבל משכנתא, פנו לקחת משכנתא מחברות חוץ בנקאיות. 

חברת האשראי "מימון ישיר" רוצה עכשיו להיכנס לשוק. איך היא מתכננת לעשות זאת? היא תתן הלוואות משכנתא בתנאים אטרקטיביים. 

חברה חוץ בנקאית

מה יהיו גובה הריביות במשכנתאות של "מימון ישיר"?

כלכלנים שבדקו את הנושא משערים כי חברת "מימון ישיר" תספק משכנתאות בעלות של אחוז אחד יותר לעומת הבנקים. כלומר אם ממוצע המשכנתאות בבנקים עומד על שתיים וחצי אחוז, הרי שממוצע הריביות ב"מימון ישיר" יהיה שלוש וחצי אחוז. כמובן שזה רק +- ואת המציאות נוכל למדוד רק אחרי שאנשים יתחילו לקחת משכנתא מחברת מימון ישיר. 

מה עשתה חברת "מימון ישיר" כדי להיכנס לתחום? 

חברת מימון ישיר השקיעה כמה מיליוני שקלים כדי להיות מסונכרנת עם מערכות הבנקים. אחרי הכל, כדי לתת תנאים דומים לבנקים צריך להשקיע. מימון ישיר מתכננת להתאים את עצמה לכל לקוח שיבוא אליה, ממש כמו שעושים בבנקים. מימון ישיר היא מהראשונות שנכנסת לשוק ומעוררת תחרות בתחום ההלוואות החוץ בנקאיות, אבל היו חברות שכבר הקדימו אותה. חברת אשראי אחרת – דני מזרחי, התחייבה לספק שירותי משכנתא אטרקטיבים רק למי שזו לא המשכנתא הראשונה שלו. חברות האשראי, גם אלו שמנסות מאוד להיכנס לשוק, סיפקו רק פרומיל מתוך כלל המשכנתאות בארץ ללווים. אחרי הכל, למה שאנשים לא יקחו הלוואה בבנקים אם שם הם מקבלים את ההלוואות הכי זולות? 

מה הרווח העיקרי של "מימון ישיר"?

את הרווחים העיקריים שלה היא עושה בעיקר מהלוואות למימון רכישת רכב. כמעט תשעים אחוז מהרווחים שלה. אנשים בעולם שלנו לא מסוגלים לדחות את הסיפוקים שלהם. ולכן, כל מי שבא לו בראש לרכוש רכב, לא מחכה שיהיה לו את הכסף אלא פשוט לוקח הלוואה. ולא רק שהוא לוקח הלוואה, הוא לוקח אותה מאשראי זמין, כך שיוכל לבצע את הרכישה כמה שיותר מהר. 

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע שתתן לכם יד בכל הדרך עד להגשמת החלומות שלכם. החברה עוסקת בסיוע ללקוחות בגיוס מימון להגשמת חלומותיהם. כשאתם פונים לכל גוף מימון אתם צריכים להיות זהירים. החברה שלנו עוסקת רק עם גופי מימון אמינים ובטוחים.

אנו נשמח להכיר אתכם, את החלומות שלכם, ואת היכולות הכלכליות שלכם. מתוך ניסיוננו העשיר נדע לעשות את הסינכרון המדיוק בין כל אלו. אז קדימה, למה אתם מחכים? 

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה