לא אושרה לכם בקשת המשכנתא? הכירו את חברת המפתח!

הידעתם? אחרי קבלת סירוב משכנתא, האפשרות להגשת בקשה למשכנתא מחודשת נחסמת לחצי שנה! 

 

לפני שפונים לבקש אישור עקרוני למשכנתא, חשוב מאוד לוודא שאין לכם סיבה לקבל סירוב משכנתא. כי אם יש לכם סיבה כזו, ואפילו הקלושה ביותר, הגשת תיק המשכנתא שלכם, תתבצע בצורה שונה, כדי להקטין את הסיכוי שלכם לקבל סירוב משכנתא. 

מה זה משכנתא למסורבים? 

הגשתם בקשה לקבל אישור עקרוני למשכנתא? קיבלתם סירוב משכנתא? אם אתם בכל זאת מתעקשים לקבל משכנתא, ואתם מעוניינים להגיש בקשה נוספת אחרי הסירוב, משכנתא זו נקראת משכנתא למסורבים. כדי שתצליחו לקבל אישור עקרוני למשכנתא, אחרי שכבר נעניתם בסירוב בבנק אחר, צריך לעשות את זה בצורה שונה מהמקובל. למה? הבנקים לא מחליטים למי לאשר משכנתא ולמי לא, על פי מצבי רוח משתנים. אלא ההחלטות שלהם מוכרעות על פי המידע שהם מקבלים במערכת לאיסוף נתוני אשראי. את המידע הזה מקבלים כל הבנקים. ולכן, אם סורבתם כתוצאה מהמידע שמופיע עליכם במערכת לאיסוף נתוני אשראי, סביר להניח שגם בבנק השני בו תבקשו משכנתא, תיענו בסירוב. 

מדוע מקבלים סירוב משכנתא? 

סירוב משכנתא, מקבלים בגלל דירוג נמוך במאגר נתוני האשראי הישראלי. למה יורד דירוג אשראי? המערכת לאיסוף נתוני אשראי עובדת בשני שלבים. 

  1. אוספת את נתוני ההתנהלות של אזרחי ישראל בעו"ש ובכרטיסי אשראי. 
  2. נותנת ציון לכל אזרח על פי ההתנהלות שלו עד לאותה שעה. 

איך מתנהלים נכון? על ידי כיבוד צ'קים, עמידה בהתחייבויות, משיכת מזומנים בצורה הגיונית וכן הלאה. ברגע שהוראת קבע חזרה בחשבון העו"ש שלכם, דירוג האשראי שלכם ירד. כמובן שעל ידי התנהלות נכונה ועמידה בתשלומים בחודשים הבאים, תוכלו לתקן את הירידה, אבל זה בגדול. 

דירוג נמוך של נתוני האשראי שלכם, מספר לבנקים שאתם לקוחות בעייתים, ואתם עלולים לפגר להם בתשלומי ההלוואות. 

מה עושה יועץ המתמחה בסירובי משכנתא? 

אם יש לכם סיבות מוצדקות שאתם יכולים להוכיח אותם. יועץ המשכנתאות לא יתן לבנק לגלות לבד שהוראות קבע שלכם חזרו, אלא הוא יקדים את הבנק ויסביר לו את המקום שלכם, ואת הסיבה המדויקת לאי עמידה בהתחייבות. כל עוד אתם מתנהלים נכון, ואתם לוקחים יועץ משכנתאות מקצועי שייצג אתכם בצורה הנכונה, הסיכוי שלכם לקבל אישור עקרוני למשכנתא גבוה במיוחד. 

פנו לחברת המפתח למשכנתאות באר שתעזור לכם לתכנן את העתיד שלכם בצורה נכונה, מקצועית והגיונית. כי הכל מתחיל מחשיבה מקצועית. הקליקו כאן כדי לקבל את השירות המקצועי שלנו. 

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה