מתי משכנתא חוץ בנקאית תהיה כדאית?

הידעתם? משכנתא חוץ בנקאית נועדה למי שלא קיבל אישור משכנתא מהבנק! 

 

לפני שפונים לבקשת משכנתא בגופים פיננסים שונים, חשוב להבין כי משכנתא חוץ בנקאית, היא משכנתא יקרה מאוד. הבעיה מתחילה במחירי הדירות היקרים ובזה שרכישת דירה נעשית בימינו, רק באמצעות לקיחת הלוואה. ומה דינם של כל מסורבי המשכנתא? האם נכון לפנות לגופים חוץ בנקאיים? מתי פניה לגופים חוץ בנקאיים, נחשבת לצעד נכון? כל מה שרציתם לדעת. 

מה ההגדרה של משכנתא חוץ בנקאית? 

בארץ, ישנם גופים פיננסים רבים המעמידים קרנות המיועדות להלוואות. חברות ביטוח, קרנות הון, חברות בעלות הון פיננסי ועוד, כל אלה הן רק חלק מרשימת הגופים החוץ בנקאיים בהם תוכלו לקבל משכנתא. 

ההלוואות מגופים אלו יקרות מאוד. מכיון שרוב הפונים לבקש הלוואות מגופים אלו, מוכנים לשלם ריבית גבוהה כדי לקבל את שירות ההלוואה, החברות החוץ בנקאיות גובות ריבית מאוד יקרה. 

מתי הלוואה חוץ בנקאית תהיה הבחירה הנכונה? 

הלוואה חוץ בנקאית, היא הבחירה האחרונה שלכם! את המשפט הזה אתם צריכים להפנים. תבינו שכאשר מדובר במשכנתא ובריביות משכנתא, מדובר בהפרשים אדירים בפן הכספי. הפרש של אחוז אחד בין משכנתא בבנק לבית משכנתא חוץ בנקאית, עלול לייקר לכם את ההחזר החודשי בשבע מאות שקלים כל חודש. בואו לא נשכח, שבדרך כלל מדובר בהפרש של כמה אחוזים! 

מה שעושים בדרך כלל עם לקוחות מסורבי משכנתא, מגישים את התיק שלהם במשכנתא חוץ בנקאית, ואחרי שנה, כשהמערכת לאיסוף נתוני אשראי ספגה את ההתנהלות החודשית ואת החזרי המשכנתא לגוף החוץ בנקאי, דירוג האשראי שלהם עלה, ואז ניתן למחזר את המשכנתא ולהפוך אותה למשכנתא בנקאית וזולה יותר. אומנם שנה שלמה הם שילמו ריביות יקרות, אבל המטרה הייתה עדיפה להם, על פני חיסכון בריביות. 

כמה מילים לסיכום

  • הלוואה בגוף חוץ בנקאי, היא הלוואה יקרה. 
  • תמיד עדיף לקחת הלוואה בבנק. 
  • גם במקרים בהם לוקחים הלוואה חוץ בנקאית, מקווים כי אחרי תקופה מסוימת, ימירו אותה להלוואה בנקאית. 
  • כדאי להימנע לגמרי מלקיחת הלוואה בגוף חוץ בנקאי. 

קיבלתם סירוב משכנתא ואתם שוקלים לפנות למימון חוץ בנקאי? 

בדיוק בשבלכם אנחנו כאן. אנו בחברת המפתח למשכנתאות באר שבע עוסקים בייעוץ משכנתאות בתחומים שונים. אחד מתחומי ההתמחות הוא טיפול במסורבי משכנתא. במסורבי משכנתא יש דרגות רבות. יש את הקלים ביותר – כאלה שחזרו להם שתי הוראות קבע, וקיבלו סירוב משכנתא. ועד לפושטי רגל. לכל תיק, יש את היועץ המיוחד המתאים לו. נשמח להיות בקשר ולתת לכם את שירות הייעוץ הייחודי המתאים לכם. 

הקליקו כאן ונתזמן לכם פגישת היכרות עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע. כי מקצועיות ואמינות, זה הסוד.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה