איך כולם מצליחים לגייס הון עצמי?

אחת השאלות שכל הצעירים שואלים זה, מאיפה מצליחים פתאום להנחית 300 אלף שקל כדי לקנות דירה? הדירות נרכשות היום במחירים כל כך גבוהים, שגם אם לוקחים משכנתא, צריך ממש "להוריד את השמים" כדי להצליח לרכוש דירה. בעבר משכנתא היתה הפתרון, היום משכנתא זה המטרה. מי שמצליח להוציא משכנתא הוא הגיבור הגדול. המצב הזה הזוי. 

 

אז איך כולם מצליחים להוציא את המשכנתא מהבנק. הרי כדי להוציא צריך להוכיח המון המון המון הון עצמי. המשיכו לקרוא את הפוסט הבא עד לביהור כל העניינים. 

יש את האופציה של לקיחת הלוואות

למרות שאנחנו יודעים שלקיחת הלוואה עלולה להיות דבר מסוכן, שימו לב, כאשר לוקחים אותה בחוכמה והיא נצרכת, היא הופכת להיות הצעד החכם ביותר שלכם. למה אנחנו מתכוונים? מי שאין לו אפשרות לרכוש דירה, מאחר ואין לו הון עצמי מספק ואין לו הכנסות ברורות, הלוואה נוספת רק תכניס אותו לבור עמוק יותר של הלוואות. אבל מי שיש לו הכנסות קבועות וגבוהות, וחבל לו לשלם שכירות עד להשלמת ההון העצמי, הלוואה להשלמת הון עצמי, עשויה מאוד לעזור לו. 

אילו סוגי הלוואות כדאי לקחת כדי להשלים הון עצמי? 

  • הלוואה על חשבון חיסכון- פנו לחברת הביטוח בה מנוהלת קרן הפנסיה שלכם ובקשו ממנה לקחת הלוואה כאשר התמורה להלוואה זה שיעבוד קרן הפנסיה שלכם. אבל אם יש לכם קרן השתלמות, חשוב מאוד שתדעו כי זו ההלוואה הכי זולה, שאתם יכולים למצוא בגופים הפיננסים במדינת ישראל. אבל לרוב רובם של האזרחים אין קרן השתלמות לכן כנראה שגם עבורכם זה לא רלוונטי.
  • קחו הלוואה מהבנק- למרות שעל הלוואה כזו, תשלמו ריביות כמו שכתוב, עדיף לשלם ריביות שבסופו של דבר יש לכם דירה על שמכם, ולא לשלם שכירות לפח האשפה.
  • הלוואה מקרובי משפחה- סבא הוא בעל יכולת כלכלית? ההורים שלכם מוכנים לעזור לכם? קפצו על המציאה. גם אם ההורים שלכם לא מביאים לכם במתנה כמה מאות אלפי שקלים, מספיק שהם עוזרים לכם בנתינת הלוואה זולה.

הגדילו את ההכנסות החודשיות שלכם

אם אתם לא רואים את עצמכם בנוים לשלם הלוואה בנוסף למשכנתא שלכם, נסו לראות איך אתם יכולים להגדיל את ההכנסות שלכם כדי להתחיל לחסוך מדי חודש להון עצמי שיצטבר אצלכם עוד כמה שנים. איך מגדילים הכנסות? נסו לבקש העלאה במשכורת, הגדילו את שעות העבודה שלכם, חפשו לעבוד בעוד עבודה מהצד וכו'. במקביל לכך, התחילו לחפש איפה אתם יכולים לחסוך בהוצאות החודשיות שיעזרו לכם לשים יותר כסף בצד כדי להשלים להון עצמי. 

הכי חשוב שתדעו, אין קוסמויות. כל מי שיש לו הון עצמי עבד על כך קשה. רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן לתזמון פגישה עם יועצי משכנתאות מקצועיים במיוחד.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה