בעלי דירוג אשראי גבוה? מגיע לכם משכנתא אטרקטיבית!

הנתונים בלשכת הסטטיסטיקה הישראלית מספרים כי ל 50% מאזרחי ישראל דירוג האשראי הוא בעל ציון גבוה. היינו מצפים לראות לעומת כאלה נתונים, כי לאותם 50%, יהיה משכנתאות והלוואות בריביות נמוכות. אבל לא! הריביות בהלוואות שלהם עלולות להגיע לריביות של השוק האפור. 

איך מגלים את דירוג האשראי? 

לפני תקופה לא ארוכה נכנס לחוק במדינת ישראל מערכת לאיסוף נתוני האשראי של כל אזרחי ישראל. מה הכוונה נכנס לחוק? לכל אזרח שיש אשראי, אין אפשרות להתנגד לכך שהנתונים שלו יאספו על ידי המערכת. בכל מקרה, רק אתם או מי שאתם נותנים לו את הרשות (יועץ משכנתאות לדוגמא), יכולים לראות את דירוג האשראי שלכם, אז למי זה מפריע?

מערכת לאיסוף נתוני אשראי זו מערכת משוכללת במיוחד שעובדת נון סטופ. המערכת הזו אוספת כל פרט בפעילות האשראית שלכם. העברות בנקאיות, חיובים בחשבון, זיכויים בחשבון, צ'קים והוראות קבע שלא כובדו ועוד.

כיצד מדרגת המערכת את אזרחי ישראל? 

אנשים נוטים לחשוב שהמערכת מדרגת על פי גודל היתרה בחשבונות הבנק של האזרחים, אבל זה לא עובד כך. אלא, ההתנהלות הפיננסית שלכם, היא זו שמשפיעה על דירוג האשראי שלכם. יש כאן בשורה לכל מי שתלוש המשכורת שלו לא בשמיים. אתם לא צריכים שדווקא יהיה לכם הרבה כסף.  אתם צריכים לעשות שימוש נכון עם הכסף שיש לכם. יש כמה כללי ברזל אותם לעולם אל תעברו – דבר ראשון אסור שתהיה חריגה. אם אתם רואים שאתם זקוקים להוציא כסף שאין לכם להוציא אותו, בקשו הלוואה מקרוב משפחה, או כל סיבוב אחר, אבל רק אל תעשו את זה לעצמכם. 

למה כל כך חשוב שדירוג האשראי יהיה גבוה? 

כל מטרתה של הקמת מערכת לאיסוף נתוני אשראי היא לאסוף נתונים על אזרחים, לדרג אותם וכך להקל על גופים פיננסים את הדרך להכיר את הלקוחות שמבקשים שירותים מסוימים. שורה תחתונה, אם אתם מתנהלים בצורה לא נכונה, ודירוג האשראי שלכם נמוך כתוצאה מכך, אתם עלולים לפגוע לעצמכם ביכולת לקבל שירותים פיננסים ברמה גבוהה. 

אם דירוג האשראי שלכם גובה, יש לכם את הזכות לדרוש ריביות אטרקטיביות יותר בהלוואה שלכם, הרי אתם לקוחות טובים שאפשר לסמוך עליהם. 

איך אדע על כמה אני מדורג? 

זה ממש לא סיפור. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את טופס דירוג האשראי שלכם מאתר בנק ישראל. הורדת הטופס היא ללא עלות. מה שכן למעוניניים להוריד את הטופס יותר מפעם בשנה, תיגבה עלות של חמישים שקלים. 

רוצים להיות בטוחים שתקבלו את תנאי ההלוואה שהכי מגיעים לכם בעולם? מרגישים חסרי ביטחון לדרוש מהבנקאי את תנאי ההלוואה הטובים ביותר עבורכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה