יש לכם מרתף? תתחילו להניב ממנו כסף

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבזבז כסף.

אף אחד מאיתנו לא יוותר על הזדמנות להרוויח כסף בקלות. 

אם יש לכם מרתף תהיה לכם אפשרות לא רק לא לבזבז כסף, אלא גם להרוויח עליו בגדול. אנשים המתגוררים בבית פרטי, לא מודעים לכך, שהמחסן שלהם שנמצא בקומת המרתף מסוגל להוות להם הכנסה פסיבית. כן כן, גם אתם יכולים להיות מאלה שנכנס להם כסף מדי חודש בלי שהם עובדים על הכסף. איך עושים את זה? הכל נמצא בפוסט הבא. 

מרתף

איך אפשר לעשות כסף ממרתף? 

פשוט מאוד. משקיעים בו שיפוץ קל, שיהפוך אותו למקום ראוי למגורים, קוראים למתווך שיעזור לכם למצוא שוכרים למקום, חותמים חוזה שכירות לכמה שיותר זמן, ומתחילים להרוויח כסף. ודאי אתם שואלים: מי מוכן לגור במרתף? קהל היעד לדירות מרתף, לרוב מתבטא בבודדים שגרים לבד, ועובדים רוב שעות היממה. אבל תתפלאו לשמוע שאפילו זוגות צעירים מוכנים לגור במרתף בשביל לשלם שכירות זולה יותר. 

המרתף שלי ישן, כמה כסף אצטרך להשקיע בו? 

אין תשובה ברורה על שאלה זו. אבל מה שבטוח, שלא כל כך הרבה. קהל היעד שמוכן לדור במרתף לא דורש הרבה. ההשקעה שלכם צריכה להיות בעיקר ביצירת מקור אוורור למרתף, על ידי ונטה וכן צביעת קירות  המרתף בצורה איכותית. את רמת הריהוט, אתם כבר תחליטו. אתם יכולים להשקיע בריהוט מנגר, ואתם יכולים גם לבצע את הרכישה שלכם באיקאה. תלוי בתקציב שלכם. 

אני גר בבית פרטי ואין לי מרתף, האם אוכל לבנות מרתף? 

בוודאי. בדיוק כמו שאנשים רבים המתגוררים בקומות אחרונות בנו על הגג, כך יש לכם אפשרות לבנות עוד קומה רק לכיוון האדמה. איך עושים את זה? חשוב שתדעו כי העלויות של בניית מרתף, הן הרבה יותר גבוהות מבניית קומה מעל פני האדמה, בגלל החציבה, וכן הצורך לשמור על המבנה אטום מפני נזילות בצורה הרמטית. קחו לכם מספר כללים חשובים שתקפידו עליהם בבניית המרתף. 

  • צד דרום, הינו צד שטוף שמש. חשוב מאוד שתקפידו שחלונות המרתף הממוקמים כמעט בתקרת הבית שלכם, יהיו לכיוון דרום. כי אין כמו אור שמש כדי להאיר כל פינה חשוכה. 
  • את קירות פנים המרתף, תבנו מגבס מבודד כדי שיהיה לכם קל לשנות את הייעוד שלו אם תחפצו בכך ביום מן הימים. 
  • תקפידו על בידוד המרתף מקור ומרעשים. 

חולמים לממש את חלום המרתף? לא יודעים מאיפה להתחיל לגייס כסף 

לצורך בניית המרתף? בדיוק בשביל זה המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע נמצאים כאן. אנו נשמח לתת לכם יד בכל התהליך של הבנייה, וכן של מימון הפרויקט. 

הקליקו כאן כדי לקבל את מה שמגיע לכם. כי מגיע לכם יותר מזה. נשמח לתת שירות. 

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה