לפני שאתם לוקחים משכנתא, קבלו טיפים להגדלת יכולת ההחזר שלכם

רוצים לקחת משכנתא? לפני שאתם פונים לבנק בדקו מהי היכולת הכלכלית שלכם? מה גובה ההחזר החודשי המקסימלי בו תוכלו לעמוד בהחזר המשכנתא. אם יכולת ההחזר שלכם נמוכה, ייתכן שהבנק לא יאשר את המשכנתא שאתם רוצים. חבל שתצטרכו להתפשר על משכנתא נמוכה יותר. עם קצת מאמץ נוסף מצידכם, אתם יכולים למצוא דרכים נוספות להרוויח יותר כסף ובכך להגדיל את יכולת ההחזר שלכם. גיבשנו עבורכם מספר דרכים ורעיונות להרוויח יותר כסף. 

איך אתם יכולים להרוויח יותר כסף?

1. בעבודה שאתם עובדים בה:

אם אתם עובדים במקום עבודה מסוים, ברוב המקרים תוכלו לנצל אותו לתוספת הכנסה. תמיד תוכלו לבקש להגדיל את המשרה הקיימת, לקחת על עצמכם תפקידים נוספים, להגדיל את מספר שעות העבודה וכדומה. 

מלבד זאת, נסו להרוויח יותר על היקף העבודה הקיימת. אם אתם עושים עבודה טובה, עומדים בכללי העבודה, ותיקים בה וכדומה, תוכלו לבקש מהמעסיק שלכם העלאה במשכורת. אל תהססו ובקשו זאת בביטחון. כי בהחלט מגיע לכם. ייתכן שגם המעסיק שלכם סבור כך והוא ייעתר לבקשתכם. 

כמו כן, וודאו שאתם מקבלים תשלום על כל המגיע לכם על פי חוק. זה יכול להיות תשלום נסיעות, טלפון, ימי חופש ועוד. כל שקל חשוב ומצטבר יחד לסכום משמעותי. 

4. שינוי מקום עבודה:

הוצאתם לחל"ת? אתם

התכונות והכשרונות שיש לכם. נסו לחשוב על סוגי מקצועות המתאימים להם ולאופי שלכם. גם אם עד היום סברתם שיש לכם מקצוע אחד ביד שמתאים לכם, תופתעו לגלות כמה משרות נוספות יכולות להתאים לכם.

  1. מחפשים עבודה חדשה? ספרו על כך לכל מי שאתם יכולים, חברים, שכנים, משפחה וכדומה. בקשו מהם ליידע אתכם על כל משרה פנויה שידועה להם ויכולה להתאים לכם. אולי הם יהיו השליחים הטובים שיקדמו אתכם מהר יותר למשרה המתאימה לכם.
  2. חפשו עבודה באתרי דרושים במודעות בעיתונים ועוד. אם מצאתם משהו מתאים, הציעו את עצמכם, ושלחו קורות חיים מקצועיים.

3. תוספת הכנסה:

חוץ מהעבודה הקיימת, חשבו על רעיון לעבודה בשעות גמישות ונוחות עבורכם שתוסיף לכם הכנסה צדדית כתוספת להכנסה העיקרית. היתרון בגמישות שהיא לא גורעת מהעבודה הקיימת. אך חשוב לזכור שגם עבודה צדדית דורשת זמן ויש להקדיש עבורה את הזמן הדרוש. אם לקחתם את העבודה על עצמכם, עליכם להיות עם משמעת עצמית גבוהה ולמלא אותה על הצד הטוב ביותר כדי שהיא אכן תמלא את מטרתה. 

רעיונות לעבודות צדדיות בשעות גמישות:

  1. עבודות מחשב: הקלדות, כתיבת תוכן, עריכה לשונית, הגהה, תרגום, בניית אתרים ועוד.
  2. קוסמטיקה: איפור ערב, לק ג'ל, בניית ציפורניים ועוד.
  3. ספרות ועיצוב שיער: תסרוקות לאירועים, תספורות. 
  4. מסירת קורסים: חוגים, שיעורים בנושאים שונים, קורסים דיגיטליים וכדומה.
  5. השגחה בבחינות.
  6. שמירה על ילדים: בייביסיטר, מטפלת וכדומה.
  7. דיוור: משלוחים, שליחויות, חלוקת דואר, הובלות וכדומה.
  8. אומנות: גרפיקה, ציור, אפיה, תפירה, סריגה, שזירת פרחים ועוד.
  9. עבודות משק בית קלות: כביסה, גיהוץ, ניקיון, בישולים ועוד.
  10. נקיון: נקיון מוסדות, בתי כנסת, משרדים, חדרי מדרגות וכדומה.

בחרו את העבודה שהכי מדברת אליכם. גם אם לא מצאתם משהו שאתם אוהבים או מתאים עבורכם, דעו שהרשימה עוד ארוכה והמבחר גדול ומגוון. כך שגם אם לא מצאתם כאן משהו מתאים, תוכלו להמשיך לחפש במקומות אחרים ולמצוא משהו שאתם מתחברים אליו יותר.

איך חוסכים?

אחרי שעברתם את השלב של חיפוש עבודה נוספת שהיא חשובה מאוד ליציבות כלכלית, בדקו גם איפה אתם יכולים לחסוך בהוצאות השוטפות של משק הבית. אם תעברו על כל ההוצאות הקבועות ייתכן מאוד שתמצאו דברים מיותרים שסתם מעמיסים על התקציב החודשי וההתנהלות הכלכלית שלכם. אולי תמצאו גם חיובים על כרטיסי אשראי או הוראת קבע שכבר לא שימושיות ושכחתם לבטל אותן. חיסכון יכולה להוסיף לכם הכנסה משמעותית ללא תוספת עבודה וחיסכון בזמן יקר.

רוצים גם אתם לשפר את ההתנהלות הכלכלית שלכם? אנחנו בחברת המפתח למשכנתאות באר שבע, נמצאים כאן בשבילכם כדי לעזור לכם להעלות את רמת איכות החיים הכלכליים שלכם ולקדם אתכם צעד אחד יותר. לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית חינם השאירו פרטים ונהיה בקשר.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה