מחכים לפרויקט של מחיר מטרה? לפני פסח המכרז הראשון הולך לצאת אל הדרך

כבר שנה שלמה מדברים על פרויקט מחיר מטרה כתחליף מוצלח לפרויקט מחיר למשתכן. עד שלא נראה בפועל פרויקט של מחיר מטרה, לא יהיה לנו דרך לדעת האם הוא אכן כל כך מוצלח כמו שמדברים עליו. והנה לא עוד הרבה זמן, לקראת חג הפסח המתקרב ובא אלינו פרויקט ראשון של מחיר מטרה יוצא למכרז לקהל הרחב. 

ואם אתם שואלים כמה דירות ישווקו בפרויקט הזה, אז לא תתאכזבו. שלושים אלף דירות חדשות ימכרו דרך תוכנית מחיר מטרה!! כלומר, שלושים אלף זוגות צעירים שהפכו להיות זוכים מאושרים בדירה במחיר מופחת במצוקת הדיור העמוקה של ימינו. זו ממש בשורה. 

מחכים לפרויקט של מחיר מטרה? לפני פסח המכרז הראשון הולך לצאת אל הדרך

האם יש כבר דירות שמשווקות במחיר תוכנית מחיר מטרה? 

כיום, ישנן למעלה מעשר אלף דירות שכבר נמצאות בשלב של המכרז לציבור הזכאים. עשרת אלפים הדירות הללו, אינן מרוכזות בפרויקט גדול אחד, אלא בערים שונים בארץ. חלק מהדירות נבנו עוד הרבה לפני שתוכנית מחיר מטרה נולדה, והן משווקות דרך תוכנית מטרה כתוצאה מסיבות ממשלתיות שונות. 

האם גם אתם יכולים להשתתף בהגרלות של מחיר מטרה? 

רק אם אתם זכאים לקבל דירה במחיר מופחת, תוכלו להיכנס למכרז של תוכנית מחיר מטרה. כדי לקבל תעודת זכאות עליכם לעמוד במספר פרמטרים. 

  1. אין לכם דירה, ולא היתה לכם דירה בעבר על שמכם. 
  2. אם לא הייתם בעלי שכירות לדירת מפתח בשנים האחרונות. 
  3. אין לכם שום זכות באדמות חקלאיות.

שלושת הנקודות האלה הן רק מהבחינה הנדל"נית. יש עוד פרמטרים רבים שאתם צריכים לעמוד בהם כדי לזכות להיכנס למכרז של תוכנית מחיר מטרה. 

כמה פרויקטים של תוכנית מחירה מטרה עומדים להיות בארץ? 

לא אומרים כנגד עין הרע… הייחודית של מחיר מטרה לעומת מחיר למשתכן, היא שההנחה היא לא ענקית כמו בפרויקטים של מחיר למשתכן, בהם אנשים יכלו להגיע להנחות גם של למעלה משני מיליוני שקלים. אלא, ההנחה היא עד תקרה של שלוש מאות אלף שקלים (שגם זה סכום לא רע בכלל:)), אבל מה, בכל פרויקט של בניה רוויה הקבלן חייב להפריש כמות מסוימת של דירות למען תוכנית מחיר מטרה. בקיצור, יש סיכוי להרבה יותר זוגות צעירים, לקבל מענה מושלם למצוקת הדיור. 

איך משיגים מימון לרכישת דירה במחיר מטרה? 

דרך השגת המימון, היא כמו ברכישת דירה רגילה. אבל, יש הבדל אחד והוא משמעותי ביותר. מי שרוכש דירה במחיר מטרה, יש לו זכות לקבל מהבנק אחוזי מימון עד תשעים אחוזים מגובה המשכנתא, מה שאומר שאחרי ההנחה של שלוש מאות אלף שקלים, ואחרי ואחרי קבלת אחוזי המימון הגבוהים, תצטרכו להביא מהחסכונות שלכם סכום זעום מאוד, שכמעט כל זוג צעיר יכול לעמוד בו. 

הקליקו כאן כדי לקבל את הליווי המקצועי של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה