משכנתא לתושבי חו"ל על דירה בארץ

גם אם אתם מתגוררים בחו"ל, אתם יכולים לממש את החלום ולרכוש דירה בארץ הקודש. שנים חלמתם ולא חשבתם שתהיה לכם דרך לממש את החלום? בדיוק בשבילכם כתבנו את הפוסט הזה. הפוסט שינפץ לכם את כל מה שחשבתם עד היום על משכנתא לתושבי חו"ל בישראל. 

מדוע אזרחי חו"ל מעוניינים לרכוש דירה בישראל? 

  • בראש ובראשונה החוש היהודי שנמשך לחיבור לארץ הקודש. 
  • דירת קייט בישראל
  • השקעה כלכלית
  • רכישת דירה עבור בן שעשה עלייה לישראל

כמובן שהסיבות הללו הן על רק קצה המזלג. לא חסרות סיבות לרכישת דירה בישראל. 

מהם תנאי המשכנתאות לתושבי חו"ל? 

נקודת השוני העיקרית בין משכנתא לתושבי חו"ל לבין המשכנתאות הרגילות הנלקחות על ידי אזרחי ישראל, נעוצה בגובה אחוזי המימון. אחוזי המימון עבור אזרחים הרוכשים דירה ראשונה או דירה חלופית, הינם 70%-75% מקסימום. ואילו במשכנתא לתושבי חו"ל אחוזי המימון הם עד תקרה של 50%. אם יש לכם חלום לרכוש דירה בארץ, תצטרכו להכין לשם כך הרבה מאוד כסף. 

איך מרכיבים תמהיל משכנתא עבור תושבי חו"ל? 

אין הגבלה על מסלולי משכנתא ספציפיים לתושבי חו"ל. מסלול מט"ח נועד לתושבי חו"ל שלוקחים משכנתא כאן בארץ, אבל הוא אינו מסלול חובה. מה שאומר, שאתם יכולים להרכיב תמהיל משכנתא גמיש ומעניין, בדיוק כמו כל אזרח ישראלי. 

למה חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות? 

שוק הבנקים בישראל חופשי למדי. כל בנק גובה ריבית במשכנתאות הלווים, על פי שיקול דעתו האישית. ברגע שאתם פונים לבנק עם הצעת משכנתא זולה, בדרך כלל תקבלו ממנו הצעה זולה עוד יותר. הדרכים להוזיל את המשכנתא בישראל, הן רבות מאוד.

 

יועץ משכנתאות מומחה ידע לקחת את תיק המשכנתא שלכם ולסחוט עבורו את ריביות המשכנתא האטרקטיביות ביותר שידע שוק המשכנתאות מאודו. למה לכם לשלם יותר כאשר אתם יכולים לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים על ידי לקיחת משכנתא דרך יועץ משכנתאות מוסמך?!

אתם מוזמנים בחום להכיר את חברת המפתח למשכנתאות באר שבע שיתנו לכם יד בכל התהליך של רכישת הדירה שלכם. ידע = כוח, הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים, יכריעו את הכף לטובת המשכנתא שלכם.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה