מתי השקעה בקרקעות עשויה להיות משתלמת עבורכם?

אחד התחומים שהכי לא סגורים על עצמם בתחום הנדל"ן הישראלי, זה תחום השקעות בקרקעות. כי מצד אחד זה יכול להיות תחום השקעות משתלם במיוחד. ומצד שני יש גם סיכונים רבים לגבי הצלחת הקרקע להפקת אחוזי תשואה למשקיעים. 

 

בכתבה זו נתמקד מתי בכל זאת השקעה בקרקעות עשויה להיות משתלמת עבורכם.

רוצים להשקיע בקרקע? לפניכם מספר נקודות שימריצו אתכם ללכת על זה

  • אופציה לעליית שווי הקרקע שלכם- מדינת ישראל היא גם מדינה קטנה, וגם מדינה מאוד מיושבת. ככל שעובר הזמן, מצטמצם השטח המיועד לבניה, ובדיוק כמו שמחירי הדירות נמצאים בעלייה מתמדת בגלל זה, כך גם הקרקעות המיועדות לבניה נמצאות על גרף של עליית מחירים. כך שאתם יכולים לרכוש את הקרקע, ועוד הרבה לפני שהיא מופשרת לבניה, היא כבר העלתה את הערך שלה.
  • תשואה עתידית גבוה בצורה יוצאת דופן- עם סכום כסף לא מאוד גדול של עשרות עד מאות אלפי שקלים, אתם יכולים להניב אחוזי תשואה של עשרות ומאות אחוזי תשואה. זה מדהים. תבינו שאם הקרקע שלכם הצליחה, מאוד יכול להיות שגם תוך כמה שנים כבר יהיה לכם את כל הרווחים בידיים שלכם.
  • המחסור בקרקעות ובדירות למכירה גורם להגברת קצב הפשרת הקרקעות- אם בעבר היתה מכסת קרקעות המופשרות לבניה מדי שנה, הרי שהיום המכסה הזו וודאי שילשה את עצמה. שימו לב, בכל מקום אליו אנחנו נוסעים, לא משנה איפה אנחנו רואים כל הזמן מנופים בעבודה. אתרי בניה מוקמים כל העת דבר זה גורם להשקעה בקרקע, להיות פחות ופחות מסוכנת. 

באיזה סדר גודל של אחוזי תשואה מדובר? 

אם אתם רוצים לגעת בנקודה הכי מרכזית בתחום השקעה בקרקעות, זה אחוזי התשואה. לא משנה שבכל תחום השקעות זה כך. אבל בעוד שבכל התחומים אחוזי התשואה הינם מאוד מוגבלים, הרי שכאן מדובר באחוזי תשואה גבוהים מאוד עד בלתי נתפסים. 

יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת בנוגע לחישוב אחוזי התשואה. ככל שהקרקע שלכם יותר רחוקה מתחילת הבניה שלה, כך מחיר הקרקע יהיה נמוך יותר, כך תצטרכו להיעזר ביותר סבלנו להגיע לרווחים, אבל כך אחוזי התשואה שלכם יהיו גדולים יותר. מתי אתם יודעים כמה אחוזי תשואה עשיתם על הקרקע שלכם? במועד ההפשרה. ברגע שהקרקע מופשרת, וידוע מראש איזה פרויקט עומד להיבנות עליה, אז כבר אפשר להתחיל לחשב את אחוזי התשואה על פי נתונים מהשטח ולא על פי חלומות. 

אם אתם אנשים שלא אוהבים סיכונים אך בכל אופן רוצים להשקיע, אתם צריכים להשקיע בקרקע שהיא כבר מופשרת לבניה, אבל עדיין לא התחילו את הבניה בפועל. אומנם אחוזי התשואה על קרקע כזו, הם נמוכים בהרבה לעומת קרקע שנרכשה בעודה בהקפאה, אבל אתם עתידים לראות את הרווחים בצורה הרבה יותר מהירה ועם הרבה יותר רוגע. 

רוצים לדעת עוד על עולם ההשקעות? הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות באר שבע שיעזרו לכם להבין איך אתם יכולים לממש את הפוטנציאל מהכסף שיש לכם בידיים. כי אין כמו השקעות כדי להגדיל את ההון שלכם.

פניה מהירה:

יצירת קשר מהירה